12 September 2012, kl.22:08

Träning i stora lass.


1. Henrik visar entusiasm i köket. 2.Njuter lagom mycket av den goda maten. 3. Inventering nere vid ätran på biologilektionen 4. Jacob är lite duktig och mäter pH-värdet 5. Fika med H efter skolan. 6. Utmattad Vivi efter träningen.
 
Hade orientering klockan halv nio på morgonen. Gissa om jag var taggad eller?! Nej. Inte så. Jag vaknade vid sju tiden och stressade på mig mina träningskläder, tog bussen till skolan och mötte upp Henrik. Sedan tog vi hans moppe till Slätten och körde på med orienteringen. Sprang med Viki först och sedan joinade Yiyi oss. Vi gick i mål ganska tidigt, men inte snabbare än Henrik, för där stod han och väntade på mig. Sedan körde han mig till skolan, jag hann rusa in till mitt skåp och visppp så satt jag på moppen påväg hem till Henrik.
 
När vi väl var hemma hos honom hann jag duscha och sedan lagade vi mat. Och sedan flöt dagen på som vanligt. Efter skolan tog jag en snabb fika med Henrik och sedan gick jag till gitarren. Yiyi mötte upp mig vid Torggrillen när gitarrlektionen var slut och vi tog bussen mot simhallen. Där väntade Henrik på oss och jag och Yiyi var så grymma att vi klarade av 1 kilometer på väldigt kort tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback