23 September 2012, kl.09:32

Ett snabbt inlägg innan min passion går åt till min man.

//Hej, jag brukar presenteras som Mrs. Happy// Skämt åt sidan, skriver väl ett inlägg så att bloggen inte blir uttråkad. Hade svårt att vakna vid sju idag så jag drog ut det till ungefär nio istället, sedan dess har jag hunnit proppa i mig två mackor och nu sitter jag här med en kopp kaffe och ska ta itu med lite plugg och massa dunkande musik.. Hoppas jag inte väcker någon (jag hoppas jag väcker någon). Haha nej, men ha en trevlig söndag, och imorgon taggar jag beep-test.. Oh kill me!

Kommentarer

SKA VI HA BEEP-TESTET IMON?!?!

Svar: JAAA!
vivitraan.blogg.se

2012-09-23 - 19:52:14

Tur att jag har nya skor till detta! ....

Svar: Haha, mycket användbart!!
vivitraan.blogg.se

2012-09-23 - 21:27:40

faktiskt ;)

2012-09-24 - 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback