14 September 2012, kl.23:27

En powernap var det ja!

Jag kan också se smart ut! Det trodde ni inte va?! Tack vare Linnéas glasögon dock..
Blev så sjukt utmattad i skolan idag! Näst sista lektionen hade jag kemi och jag somnade nästan på lektionen, det gjorde inte det bättre att vi hade en vikarie också! För hon var ju sjukt uttråkande! Förlåt Ranja, om du nu läser detta, men det är sant! Iallafall, efter skolan väntar jag med bästisen på bussen och jag var typ hemma halv fem. Ingen skulle såklart vara bosatt i huset så där satt jag i min ensamhet och åt en tårtbit som mamma hade köpt dagen innan! Sedan skulle jag ta en powernap på tjugo minuter, TRODDE JAG! Men det blev en på 5-6 timmar istället, så nu kan jag ju verkligen tagga att plugga på en fredag. Tack o hej för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback