05 September 2012, kl.21:42

En hektisk dag.

När jag väl slutade skolan vid fyra tiden så väntade Yiyi med mig tills jag skulle gå på min gitarr lektion som började 5. Märker att jag har ganska dålig formulering på meningen, men skit samma! Efter gitarr lektionen så stannade jag förbi torggrillen, åt väldigt snabbt då min buss skulle gå efter 15 minuter. När jag väl kom hem så drog jag bara av mig gitarren och hämtade alla saker jag behövde till träningen, och rätt som det var satt jag i bussen mot simhallen. Till min stora förvåning träffade jag H där, så vi simmade några rundor, jag hann typ ganska många längder innan vi fick gå för att dom stängde. Sedan skjutsade han mig på sin moppe till busshållplatsen så väntade han där med mig till bussen gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback