24 September 2012, kl.20:57

A classic movement for a girl is to point her middle-finger at a boy.

Kolla här minsann! Igår hoppade jag ut ur duschen vid tio tiden och sedan fönade jag håret, plattade det och satt vid datorn ett bra tag innan jag tyckte att mitt hår var så uttråkande, så jag började locka håret när klockan 11 på kvällen. Tog fram kameran spontant och började knäppa några bilder. Dom blev ju  inte helt förfärliga trots mitt ansikte utan smink! Olyckligtvis så hade vi idrott idag, så det var ju inte så smart att jag lockade håret. Men beep-testet gick väl helt okej, ska verkligen förbättra konditionen!
 
Efter skolan stack jag och Twinie till hennes föräldras restaurang och hämtade upp lite mat och gick vidare till biblioteket där vi hittade H och E. Klassiskt. Så satt vi där ett tag och plugga, men efter ett tag gav jag upp, kunde höra deras röster trots att jag hade musik i öronen, om ni nu läser detta så kommer jag inte ta tillbaka det! Så vi stack hem till Twinie istället och lämnade dom där. Fick klart min planering på hur jag ska göra de kommande veckorna för att hinna alla uppgifter, kunna repetera och massa andra saker. Så det var väl en helt okej dag. Puss på er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback