18 Oktober 2012, kl.16:33

Vissa dagar är sämre än andra.

Hihi, fina emeliepemelie där bak. Just nu sitter jag iaf i biblioteket och bara chillar. Idag har jag haft ett tre timmars långt matteprov och sedan har jag även haft biologi redovisning vilket gick ganska bra. Nu ska jag bege mig hemmåt och på kvällen blir det basket. Och om ni undrar så har jag inte simmat på 2 veckor. Jag känner mig helt lat men jag har knappast haft tid till det så vet inte riktigt vad jag ska klaga på förutom mig själv. Men nu ska jag nog packa ihop. Puss på er!

Kommentarer

och så va de hon som klagade på fula bilder ja.

Svar: Men lägg av nu!! Den du la ut på mig var ju värre!
vivitraan.blogg.se

2012-10-18 - 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback