31 Oktober 2012, kl.22:46

Svar på frågestund - Del 1

1. Vad är din syn på kärlek?
Anser att vi egentligen inte kan leva utan kärlek men jag lever bättre med tanken om att vi faktiskt inte behöver den. Inga gränser och regler man behöver följa.

2. Har du upplevt "sann kärlek"?
Nej. Finns det ens?

3. Är du bra på att leva i "nuet"?
Jag är väl proffs på det! Haha, nej men jag är sådan som lever i nuet, känns bättre att inte oroa sig över något som kanske händer sen!

4. Framtidsplaner? Eller går du tillbaka till punkt 3, och tänker på just "nuet"?
Efter natur blir det väl 6 års utbildning på någon högskola.

5. Hur är du som person? Något du gillar mindre/mer? Något du vill ändra på? Varför?
Jag är livlig, kaxig och bedömer folk lätt. Om vi talar utseendemässigt så gillar jag ej mina ögon, men det är det jag föddes med, varför ändra på det liksom?

6. Vad för typ av musik lyssnar du på?
ALLT, förutom opera och hårdrock. Är en riktig musikälskare.

7. Vad tycker du om att ställa om klockan en timme bakåt?
Vet faktiskt inte vad det innebär. Får man sova mer eller mindre då? Haha..

8. Varför bloggar du?
Uttrycka mina känslor? Nej, men jag behöver någonstans att skriva av mig, plus att det är säkerligen blir roligt när man blir äldre att läsa om det man gjorde när man var yngre.

9. Vilka andra bloggare läser du? Vad fångar ditt intresse?
Favvobloggar är väl: Fokis, Kissies, Joannas, Nicolinas och mina vänners.

10. Hur FÅR man ditt intresse?
Har du bra humor, är snygg och har bra musiksmak så får du gärna gifta dig med mig. (gäller endast killar om du inte är Adriana Lima...)
 
11. How do you suck a fuck?
En fråga till dig då. How do you fuck a suck?

12. Är du kär i mig?
Drömmer om dig varje natt, kan nog inte leva utan dig.

13. Hur många tår har du sammanlagt?
Det växer typ ut en varje gång jag fyller år så.. 16 st!

14. Vad tycker du om mig?
Du är helt ok.. min lilla putte cicci!

15. FRÄÄMLING VAD DÖLJER DU FÖR MIG??
Do you really wanna know? ;)

16. Tycker du om carola?
Vet inte.. Hade svårt att få ett intryck för hon blev fångad av en stormvind..

17. Har du någon gång försökt räkna dina hårstrån?
Yes. Blivit min hobby nu!

18. Hur känns det nu när du kommit in i puberteten? (äntligen är du stor!)
Känns väl som en dröm går i uppfyllelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback