07 Oktober 2012, kl.18:24

Open your hand, take a breath, don't be scared cause I'm right here.

Hello! Kom hem från Varberg för drygt en timme sedan, har inhandlat massa saker till skolan och sådant. Mina gamla antecknings block hade en tendens att riva ut sidorna så fort jag vände blad. Inskaffade till och med ett pennfack, skratta inte.. Men jag tappar bort mina pennor och sudd hela jäkla tiden, dessutom slipper jag låna från Twinie nu! På tal om Twinie, så har hon hjälp mig med designen lite, om ni inte märkt det så har jag bytt! Jag står då för header och bakgrund, men allt knep och knåp har hon i princip gjort! Men nu ska jag råplugga kemi, ni får ha det!

Kommentarer

Yeeeey nu kan jag ha alla pennor för mig själv! ;)

2012-10-07 - 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback