22 Oktober 2012, kl.20:09

I would be happy with you, but we wouldn't fit like a puzzle, no matter how hard we try it would always be a gap between us.

Helloj! Ja, jag börjar inse att det kommer ganska många bilder på mig nu men jag vågar inte lägga ut bilderna på fina emeliepemelie för då kommer hon döda ballen ur mig. Och det vill ni nog inte att hon gör...eller? Iallafall, jag har precis slösat bort två timmar med bara sömn, eller slösat och slösat. Det var en tid jag uppskattade men nu sitter jag och skajpar med bästii och DÅ ska jag vara riktigt aktiv med pluggandet. Men annars så har jag bara haft en vanlig skoldag idag, dock måste jag börja lösa det där med de sista lektionerna jag har dagligen för jag överlever verkligen inte utan kaffe dock har jag gått in i en deal med min Twinie som går ut på att vi inte ska köpa någonting i kafterian på en hel månad.. Hello and welcome to hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback