06 Oktober 2012, kl.00:19

Film/danskväll med underbara!

Hade en rätt underbar kväll med Yiyi, Viki & Linni, helt underbart smeknamn jag kom på till dig Linnéa! Iallafall, dagen började med att jag pluggade som tusan med H (not really) sedan stack vi iväg till simhallen men innan det så stannade vi snabbt på Torggrillen och åt. Men sedan tränade vi och efter det skulle han tydligen till Götet så jag begav mig hemmåt och fixade iordning mig. Rätt som det var satt jag på bussen mot Yiyi. Vi handlade massa godis, chips och massa annat gott. Sedan åkte vi bil hem till Linnea och hade det väldigt roligt.. (What happens in the STUGA, stays in the STUGA..) Men nu ska jag gå och gräva min grav, för min tjejer kommer döda mig för dessa fina bilder (Jag var faktiskt snäll att täcka över ditt ansikte Viki, för din och MIN skull) .. Puss på er!

Kommentarer

HAAHAHHAHAHA!!

2012-10-06 - 10:02:57

Orkar inte att u tog den bilden med dubbelhackan!!!!! .......-.-

Svar: Heheh! :$
vivitraan.blogg.se

2012-10-06 - 14:38:55

Älskar mig själv.

2012-10-07 - 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback