02 Oktober 2012, kl.21:03

En helt underbar dag!

Vi hade en riktig skön dag idag. Jag hade två håltimmar på schemat så på första hålan så gick jag och Twinie till Stålboms och åt, som ni ser då! Ett kort tag därefter kom även Linnéa och Viki. Så där satt vi och hade det mysigt ett tag. Sedan vände jag och Twinie hem mot hennes place medan Linnéa och Viki stack mot skolan. Vi hämtade idrottskläder och sedan flöt väl dagen på som vanligt. Fick reda på mitt fysik prov, jag är ju inte besviken över mig själv, men jag vet att jag kan bättre även om det är ett ämne jag inte är tummen upp på.
 
Under andra håltimman så var jag och Twinie aktiva och tränade lite! Sedan började ju matematiken. Måste kämpa med den denna veckan om jag ska hinna ikapp! Kära hjärtanes känner jag bara.. Men vi får se hur det går. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback