02 November 2012, kl.22:26

Svar på frågestund - Del 3

 
 
37. Favoritprogram?
Kollar inte så mycket på tv men just nu är det x-factor.

38. Är du svensk?
Yes. Men vietnamesiskt ursprung.

39. Vart bor du?
En håla i Halland vid namn Falkenberg.

40. En underbar person?
Ed Sheeran. Tackar gud för hans musik.

41. Fem personer som du älskar?
Mamsen och mina fyra bröder.

42. Vart är du nu?
Hemma.

43. En person som betyder mycket för dig?
Kan inte bara välja en.. Men mina fina bästisar.

44. Vem kan du berätta allt för?
Tror nog jag har fått den här frågan.. Men Alberto och Nathalino.

45. Favorit djur?
Hundar.

46. Hur lång är du?
Jag är så lång som 1.64 m lång!

47. Vem gillar du?
Det skulle du gärna vilja veta va!

48. Favorit film?
The Blind Side, 21.

49. Vill du flytta? Isåfall, vart?
Yes. New York.

50. Har du mens? Isf när fick du det?
What the fucking heck.. rolig info?

51. Har mest minnen med?
Kimsi och Saris.

52. Favoritgodis?
Romerska bågar? (dom kanske hette så) PLUS alla sura godisar!

53. En som du inte kan leva utan?
Min mamsi.
 
54. Vad drack du senast?
Wasser.. Vatten på svenska för er som inte förstod det. 
 
55. Planer inför din framtid?
6 år på högskola. Så långt har jag planerat.

56. Vem är "k" dom andra snackar om?
Ingen aning. Vill också veta. Skriv en kommentar när du vet nått! (nyfikna människor...)
 
57. Bästa egenskapen med dig?
Kan muntra upp folk lätt!
 
58. Sämsta egenskapen med dig?
Stänger mig inne i mina egna tankar lite för mycket..

59. Om du skulle få ta med 3 saker och 3 personer till en öde ö, vad och vem skulle du ta med?
Förråd av mat, poker-set och en dator med Spotify Premium. Och till personer blir det nog Jim Carrey, Jeff Dunham och Twinie. (bara för att plåga henne)
 
60. Det bästa minnet du har med någon utav dina kompisar?
Blev utslängd från huset och gick till min dåvarande bästis som tog emot mig med öppna armar.
 
61. Bästa maträtt?
Mammas mat.

62. Något speciellt du är "obsessed with" ?
Musik.. ytterst speciellt.

63. Favorit skor på skohyllan?
Mina Palladium och Converse.

64. Vart vill du resa till?
Spanien, New York, Los Angeles, California AND SO ON.

65. Om du fick vara kille för en dag, vad skulle du ha gjort`?
Haft sex. Haha, nej men seriöst..

Kommentarer

Schysst att du vill dra med mig till en öde ö. OR NOT

2012-11-03 - 00:54:42

klart jag är nyfiken :D

2012-11-04 - 21:03:44

Hi, I believe your site may be having internet browser compatibility issues.
Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Besides that, great site!

Svar: Thanks for your information, I really appreciate it! I'll see if I can fix this problem, but as an Macbook user I only have Firefox and Safari, which can be a problem for me.
vivitraan.blogg.se

2012-11-05 - 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback