01 November 2012, kl.15:06

Svar på frågestund - Del 2

19. Hur kom det sig att du började och blogga?
Tyckte att blogga var så coolt och ville också bli känd som Foki så här sitter jag fem år efter och är NÄSTAN lika eftertraktad..

20. Höjdpunkten på höstlovet?
Detta höstlovet.. som inte är över än.. måste jag nog säga att sömn har varit det bästa.

21. Vad vill du bli när du blir stor?
Så du säger att jag är liten nu...? OKEJ, när jag blir STOR vill jag bli läkare.
 
22. Varför valde du natur?
Dels för att det är en utmaning och dels för att nå mina mål.

23. Hur går det med "K"?
Who's this mysterious K everybody's talking about?!

24. Bästa serie ever?
Hallå! Det är ju taskigt... Kan inte bara välja en! Men de som ligger mig varmt i hjärtat är väl: Grey's Anatomy, Gossip Girl och One Tree Hill.
 
25. Hur skulle du beskriva dig som person?
Kaxigaste människan ever.. Watch out säger jag bara!
 
26. Är du singel?
Yes, sååå jättemega singel som man kan bli.

27. Säg en snygg person
Channing Tatum.

28. Har du syskon? Isåfall, hur många, ålder och vad heter dom?
4 halvsyskon. Kommer knappt ihåg deras ålder eller vad dom heter.... (JK)

29. Något är fel, den första personen/personerna du vänder dig till?
Min reflektion i spegeln.. Man klarar sig bättre ensam!

30. Hur många kan du berätta allt för?
Deuce.

31. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
Nope. Vi alla är stjärnor som min kemilärare brukar säga.

32. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig?
Har glömt bort vem det var.. Så den personen har nog inte någon så stor betydelse i mitt liv.

33. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
Nej, jag brukar sitta hemma i ett hörn och pussa min hand.. (Ett skämt om ingen förstod det.)

34. Favoritlåt?
LIKE A VIRGIN - Madonna.. Skoja.. Okej, seriöst nu. One in a Million - Neyo

35. Favoritfärg?
Militärgrön.

36. Bästa vän?
Alberto och Nathalino.

Kommentarer

du borde läsA bloggarna, werun.se/keela/ & werun.se/caty/ &
werun.se/hofh/

Älskar dom bloggarna :)
pusshej, saknar dej

Svar: Hihi, jag läser dom redan!
vivitraan.blogg.se

2012-11-01 - 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback