11 November 2012, kl.23:18

Ingenstans att gå.

Eftersom det är farsdag så har jag försökt vara en snäll dotter. På morgonen gav jag pappa en kram, that's it. DET är hur jag blir när det är en speciell dag. I alla fall, fick en sån adrenalinkick att jag bad mamma köra mig till simhallen. Simmade inte så värst mycket utan jag lekte mest runt med min söta och ondskefulla lillebror. Okej, ännu ett skämt. Visst är jag rolig? När pappa väl kom hem från jobbet så satt vi och kollade på Step Up Revolution medan vi åt middag. Måste tillägga att Adam Sevani är en av dom bästa dansarna jag någonsin har sett! Varje gång han dansar är det nästan som om mitt hjärta glömmer att slå. Märkte ni att jag var lite dramatisk där (coolt.) Nu ska jag sluta babbla. Skola imorgon. Kill me. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback