22 November 2012, kl.23:54

Don't worry about people in your past, there's a reason why they didn't make it to your future.

Hej! Hade en riktig lust att skriva ett inlägg innan klockan slår tolv. Fysikprovet är gjort och nu väntas bara svenska-talet och engelskaprovet som faller in i början av nästa vecka så det ska jag sitta och knåpa lite på i helg. Nellsie hängde med och drogade lite Lana Del Ray låtar med mig. Dock så sov hon en liten powernap så jag passade på att kolla på massa bloggar istället för att plugga. Underbart.. jätte.. nej. Natur är lite av en utmaning, hoppas jag klarar av dessa tre år och kommer in i en bra högskola. Yes, målen är satta, nu är det bara att uppnå dem. Nu ska jag tvätta av sminket och sedan sova, godnatt på er loves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback