16 November 2012, kl.22:55

Breaking Dawn pt. 2

Jag antar att bilder säger mer än ord så därför kommer jag bara skriva lite om dagen. Efter skolan åkte jag och dessa goingar till Varberg. När vi väl kom dit hämtade vi ut biljetterna för att slippa trängas när det väl var dags, efter det gick vi och åt på Akropolis.. Har alltid älskat det stället! Okej, jag har ätit där två gånger.. Men ändå! Sen kollade vi på filmen, och jag måste tillägga att detta är nog en av de filmerna jag kommer sakna lika mycket som jag saknar Harry Potter filmerna.. Yes, väldigt ledsen är jag. Jag gillar den lilla tvisten i slutet som gör att man känner sig helt efterbliven.. Mer än så säger jag inte. Puss på er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback