10 November 2012, kl.22:14

10 sanningar.

1. Hatar när konversationer dör ut för att man inte har något att snacka om.
2. Älskar när folk skriver till mig. (NU SKA DET RAMLA IN SMS!)
3. Hatar när man inte har något att göra.
4. Älskar när det är helg och man kan sova hur länge man vill.
5. Hatar när man försöker få tag på någon så svarar dom inte på sms eller när man ringer.
6. Älskar varenda minut borta från huset
7. Hatar livet (effing emo, cutcut)
8. Älskar att jag skulle ha 3 prov på samma dag nästa vecka, men det blev uppdelat.
9. Hatar tanken av att vakna upp pga skola.
10. Älskar >POSH24< (hjälper mina tråkiga dagar)
11. Hatar folk som gör duckface (bilden är tillägnad till alla er som gör det, inklusive mig då)

Kommentarer

Kommer ihåg den här typ 'berättelsen' du skrev, tkr den va asbraaa :p

Svar: Tack! Hoppas jag får inspiration snart och börjar skriva igen.
vivitraan.blogg.se

2012-11-22 - 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback