04 Maj 2012, kl.21:22

Make no sense!


JAG VET INTE VAD JAG GÖR OKEJ?!
Förstår inte varför jag har högre statistik när jag inte bloggar, roligt att kolla på min design eller? Dom senaste dagarna har bestått mest av basket och massa taking care of myself! För en gång skull vänder jag bordet och allt ska handla om mig. För det behöver jag och förtjänar jag. Satte mig i situationen där jag åkte till min första utomhus-basketträning, jag var en timma för tidigt men träffade några sköna människor och vi lirade basket tills min träning började.

Sen hade jag min första konditionsträning, måste säga att jag nog behövde den. Min kondition är skitdålig! Spelade iallafall basket i någon halvtimma efter kondtionsträning. Det var så fruktansvärt härligt väder, jag älskade varena sekund av det! Åt även min första kulglass på hela året med mamsen igår. Åhhh, som hon skämmer ut mig, hon LAGAR mat till mig, kan ni förstå?! Brukade faktiskt laga min egna mat, vilket resulterade till ägg och ris varenda dag eller nudlar for an exchange. Haha, ha'det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback