15 Mars 2012, kl.18:18

You don't know me, you don't live my life, so tell me where the fuck do you get all the bullshit?

I'd love to do it.. "Do what?" - Fuck you up.

Okej, ska göra klart för mig att fysikprovet var lite lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Kanske för allt det jobbiga pluggandet med Pam. Wellwell, det lönade sig och det är jag glad över. Resten av dagen var rent sagt, helt katastrofalt, hur tänker alla lärare när dom låter en elev sitta och göra np i tusen år och sedan tror att dom kommer klara lektioner efter det? Jag tror inte att dom tänker ens.

Nu ska jag sätta mig och lyssna på go musik och leta efter ny musik. Kanske göra något smått roligare senare, haha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback