07 Mars 2012, kl.18:49

Joseph Kony


Jag kan inte fatta hur jag tänker, verkligen. Här lever jag mitt dramatiska liv och tror att jag har det dåligt när andra barn blir kidnappade för att bli soldater. Det är så himla idiotiskt av mig att oroa mig om mina egna problem när jag kan hjälpa till med andras. Ni som läser detta, bläddra inte bara förbi. Jag bryr mig inte om vi inte känner varandra, är ovänner, allt jag bryr mig om är att ni sprider denna videon, så att han blir känd. Så att han STOPPAS. Barn ska inte bli kidnappade, dom ska ha ett bra liv och kunna sova utan ha rädslan att bli kidnappad. STOPPA JOSEPH KONY.

Kommentarer

så stark video, riktigt hemskt liv, det lever i;O

2012-03-07 - 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback