09 Mars 2012, kl.16:31

Bara mer info om mig.

- Gillar inte sånna där smileysar. Värst är väl P-gubben och xD.
- Gillar inte när nån skickar sånna hjärtan på facebook.
- Jag ger inte andra chanser.
- Folk kallar mig kall, men det är bara en sorts självförsvar.
- Falska människor.. seriously bitch?
- Lollipops, är väl det bästa som finns?
- Tror inte på äkta kärlek, but i'd love you to prove me wrong.
- Älskar morgon sms, vem tusan vill inte vakna med ett sånt där gulligt sms.
- Säger jag att jag förlåter dig betyder inte det att jag kommer lägga allt bakom mig, du vet vad dom säger, hämnden är ljuv.


Kommentarer

Så fint bara! Kika gärna in på min blogg och se om du gillar den! kram

2012-03-12 - 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback