28 Mars 2012, kl.21:46

1o sanningar.


- Jag är inte direkt en kärleks/förhållande människa längre.
- Försöker minska på allt godis men det går inte så bra.
- Jag ska börja springa regelbundet så jag blir av med mitt fett som lagrat sig.
- Musiken på min iTunes dödar mig för att jag har tröttnat och orkar inte leta efter ny musik.
- Tycker att folk alltid förtjänar att veta sanningen även om den är hemsk.
- Jag ångrar aldrig saker jag har gjort, för det är ju som sagt så jag är.
- Har aldrig riktigt förstått mig på kärlek.
- Vill köpa så jävla mycket saker men tyvärr är min plånbok tom.
- Suger på att ta kort, im dead serious.
- Har försökt ändra mig många gånger för att passa in, men förstår nu att det är helt meningslöst om folk inte kan acceptera mig som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback