08 Juli 2012, kl.09:19

Sliter som en dåre, mycket belöning väntar.

1. Gym 2. Nagellack och apelsinjuice
Ja, ni vet hur mycket jag klagar på mitt jobb, men i och med att jag arbetar så himla mycket så kommer jag få väldigt massa lön också! Vilket innebär att jag kommer få betala skatt också, jag fäller redan lite tårar! Jag har inte ens betalat skatten från förra sommaren ens! Jaja, det är lugnt.
 
Gårdagens avslut blev som sådan att jag gick och gymmade, börjar faktiskt se lite resultat! Har ni föressten sett vad som har hänt i Ryssland? För er som inte sett så har typ 130 personer dött pga översvämmning. Känner ni att min blogg typ blir nyhetsbloggen eller? Haha, nej men det är väl intressant och veta sådant, men hemskt att så många dog verkligen. Men annars om vi ska byta samtalsämne så slutar jag tolv idag, funderar på att sova hela dagen. Det skulle jag behöva. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback