09 Juli 2012, kl.08:54

Skulle gärna vilja sova bort hela dagen.

Ni får stå ut med gamla bilder på mig!
Ännu en dag då väckaklockan stod på 06:00. Jag har inte ens fått in rutinen än även om jag har jobbat i någon vecka nu. Efter tolv igår så gick jag verkligen och la mig i någon timme sedan skulle jag hem till min kollega och äta middag, men det blev ändrade planer så jag gick och åt pizza med fint sällskap istället. Sedan drack vi milshake och som ett avslut spelade vi badminton. Klockan blev ganska sent när jag återvände till hotellet, och där jobbade jag över lite eftersom jag var så pigg. Men nu ska jag spendera tid på att leta efter kläder jag ska jaga ner imorgon, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback