07 Juli 2012, kl.08:09

Lika tidigt som tuppen går upp.

Av rent misstag och glömskhet så glömde jag att beställa bröd till hotellets frukost, så jag fick vakna 7 och springa iväg och köpa det. Väldigt utmattande eftersom jag körde ett hårt träningspass på gymmet igår, men jag  känner mig lite stolt över mig själv nu när jag har träningsvärk. Annars planerar jag att åka upp till Malmö på måndag med en kollega och shoppa lite. Och mamma om du läser detta, skulle jag behöva lite mer pengar på kontot! Just saying!
 
Men annars har jag redan hittat en skol-väska som jag tror jag ska beställa, jag menar den är ju helt fantastisk snygg men den kanske inte kan innehålla så mycket saker i sig. Jaja, det får va en prydnads väska. Haha, puss på er mina morgontuppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback