13 Juli 2012, kl.08:32

Jag är en liten shoppaholic.

Hatt//CARLINGS Linne//H&M Västcardigan//CARLINGS shorts//H&M skor//TEAMSPORTIA
När vi väl kom fram i Malmö då shoppade vi först på Triangeln. Jag fick med mig några saker därifrån, Men sen så märkte vi att det var så litet så vi åkte till entré istället. Åh vad jag älskar entré! När man väl börjat shoppa så kändes det som om man inte ville sluta. Och jag är ju inte en sådan shopping människa men ändå plockade jag på mig massa saker. Jag brände ganska mycket pengar, men jag åkte iaf hem med ganska mycket kvar också. Det kanske är fördelen med att fynda! Fastän hälften av sakerna jag köpte inte var på rea.. Jag visar er sakerna nån annan gång!
 
Annars så återgår allt till sitt vanliga, jag sitter just nu på kontoret helt dö trött, om om några dagar kommer det bli väldigt hektiskt och tröttsamt, men hur som helst så får jag ju pengar iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback