19 Januari 2012, kl.22:28

Vad fan är kärlek?


Folk säger ordet "kärlek" går inte att förklara. Och jag håller med, vad fan är kärlek egentligen? Jag vet att jag har upplevt det. Men aldrig har jag förstått orden "Jag älskar Dig." Inte hela meningen bakom dessa tre ord. Även om jag har gått igenom förhållande efter förhållande så har jag aldrig förstått. Eller är det att jag har förstått med inte förstått att jag har förstått? Hänger ni med i svängarna? Antagligen inte med mitt såhär deppinlägg. Men jag längtar tills den dagen händer, då jag kan yttra de tre orden och verkligen mena vad jag säger. Låter jag inte extremt dum nu? Att jag har yttrat de orden utan att VERKLIGEN mena det. Well well, I'm done with this thing called "love."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback