03 Januari 2012, kl.20:49

Presenter och souvenrier från NYC.


Jag ska ta bilder på vad jag fick från NYC när jag kommer hem. Men jag kan ju berätta vad jag fick, jag fick ett bas-linne, en t-shirt och en handväska. Är helt kär i handväskan, seriously! Nu ska jag ta mig en dusch. Kanske ska berätta att jag, B, D och B's son åkte till Ystad för att äta. Vi valde restaurangen "Bryggeriet", det är verkligen jätte god mat där. Som förätt åt vi Nachos, sedan åt vi Tapasplanka, super gott! En stark rekommendation! Men nu ska jag hoppa in i duschen.. Hoppas jag inte halkar och slår mig (get the ironic thing?)

Kommentarer

svar, det äre ett par specialdesignade LeBron 2 från Nike's hemsida :)

Förresten, jättesnygg tröja på bilden, vars har du köpt den? (:

2012-01-04 - 04:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback