10 Januari 2012, kl.14:10

Gotta hate early mornings.


Det hela började med att jag vaknade klockan 7 på morgonen och börja förbereda mig inför att åka till tandläkaren. Jag blir ett sådant freak när jag ska sticka till tandläkaren så jag borstade tänderna 3 gånger och sedan sköjde jag med flour 2 gånger. Sedan kom jag t tandläkaren vid 8.30, och gick typ in direkt och han kollade på mina tänder i 1 minut, jag överdriver inte, sedan sade han att jag hade ett fast bett och behövde betala 1500 RIKSDALER om jag ville ha tandställning, börjar känna att det kanske är värt det.. Eller?

Iallafall, efter tandläkarbesöket skulle Nellan in och träffa tandläkaren. Följde med henne sen hängde vi i stan som luffare eftersom inget hade öppnat än. Men sedan så öppnade det, och vi kollade på massa kläder, köpte en ögonbrynsgrej och sedan gick vi och lunchade på Royal Thai. Nellan tyckte det var tummen upp mat medans jag tyckte att det var tummen ner mat. Well well, nu ligger hon iaf i sängen medans jag avslutar detta inlägg, ciao.

Kommentarer

snygga :)

2012-01-12 - 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback