05 Januari 2012, kl.17:30

Det finns inte en enda dröm som du äger.


Satt o kolla på när JB hälsade på en skola innan, (i en video då..) det är verkligen så himla gött o se att det finns kändisar som bryr sig om världen. Jag var verkligen ett JB fan innan, men är inte ett lika stort nu. Men det betyder inte att jag hatar honom och sådant, han ser verkligen ur schysst ut. Kolla på video HÄR. Ville egentligen bara skriva en uppdatering eftersom jag inte har gjort det på hela dagen, har suttit och skypat med J. Hon fick massa skit på sin bloggg idag, tummen ner på det. Men ni vet vad man säger "Haters make me famous." Nu ska jag surfa vidare på internet, ciao bob!

Kommentarer

tipsade jag dig ? om inte var med igen :) snabblänk : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/january/bella-tipsar-tavlingen-215.html#comment

2012-01-05 - 18:15:16

sjukt fin blogg du har :)



kolla gärna in min o lämna en kommentar!" :D

2012-01-05 - 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback