08 December 2012, kl.20:56

+ Conquer the fears.

Den 15 augusti började jag i en ny klass, en ny skola med nya lärare. Jag kände att jag trivdes men nu vet jag inte riktigt. Plugget gör mig så sjukt deprimerad att när jag väl kommer hem så skjuter jag det åt sidan och bara ligger i sängen. Dock så börjar jag tänka på konsekvenserna dagen efter.. Då jag ångrar att jag inte pluggade, då jag ångrade att jag valde natur, då jag ångrade att jag inte når de betyg jag vill ha. Det ÄR svårt.. iallafall för mig. Och jag vet inte hur det är med alla andra som valde natur men för mig är det svårt. Jag vill kunna säga att jag kämpade igenom de 3 kommande åren, men skulle det inte vara bättre att säga att jag faktiskt hade roligt under de 3 åren jag kommer gå på den här linjen? Och nu till det svåraste beslutet jag måste ta, är det dags att byta linje? Vågar knappt diskutera med mor, fy attans vad besviken hon skulle bli. Får väntas och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback