12 December 2012, kl.23:04

+ 12/12/12

2/3 prov avklarade. Nu återstår bara kemiprovet som jag sitter och pluggar på nu, ska snart sätta på kaffet och köra på en all-nighter. Det är sån jag är.. På något sätt slutar det alltid med att jag sitter dagen innan och pluggar.. Den här gången är det illa eftersom jag ska mata in två kapitel i huvudet, men man måste väl pressa sina gränser för att se hur långt man kan gå antar jag. No pain, no gain! Gött datum föressten, såg på nyheterna att riktigt många gifte sig.. Men dock var det ju bara fyra-minuters bröllop, verkar inte alls roligt om man frågar mig! Om man ska gifta sig ska det vara ett stort jävla bröllop som man lägger sjukt mycket tid och pengar på! Jaja, ha'de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback