05 Augusti 2012, kl.16:59

Sympati hit, sympati dit.

Så långt som dagen har gått så har jag slösat bort den på att kolla på Grey's anatomy. Igen! Alltså jag har kollat klart de 8 säsongerna, men under tiden jag väntar på den nionde och sista säsongen så kollar jag om alla säsonger igen. Detta är verkligen världens bästa serier, varför har jag inte upptäckt den innan?! Annars så firade jag min bästaväns födelsedag i fredags, och det var en skön kväll, men bakfyllan slog som bara den dagen efter. Så det där är nog inte min grej längre, annars så kan jag inte simma nu för jag har min dumma period. Konstigt nog så saknar jag lukten av klor, och detta var ett väldigt argsint inlägg, puss på er mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback