31 Augusti 2012, kl.22:37

Natten är ung.

 Kolla mina fina klasskamrater, känns skönt att jag kommer spendera 3 år med dessa människor. Vi möttes iallafall upp vid Torggrillen som typ är "mittpunkten" av stan, vi väntade in alla och stack sedan och åt pizza på entill pizzeria. Jag åt inte så mycket eftersom jag var så upptagen med att skratta! Min mage har nog aldrig krampat så mycket av skratt, ett tag trodde jag nästan att jag skulle få sex-pack! Iallafall, vi åt klart och sedan gick vi till bion och kollade på film. The Bourne Legacy, som filmen då hette var väl hyfsat bra, inte något speciellt med den, plus att den hade ett öppet slut som gjorde mig riktigt förbannad. Men, om man tänker på kvällen, så är min klass bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback