31 Augusti 2012, kl.12:54

Jag är mästare på att komma på rubriker!

Hej mina kära vänner. Vaknade som sagt riktigt tidigt idag och begav mig av mot skolan. En lektion som varade en timme och tjugo minuter och sedan slutade jag skolan såklart.. Känner mig mentalt retarerad när min tyska lärare snackar med mig. Hon snackar som sagt BARA tyska, så jag sitter bara där som ett fån för att hon snackar i turbofart.. Människor nu förtiden alltså!
 
Ska iallafall duscha och sedan plugga ett tag innan jag beger mig av mot staden och har en bra kväll med klassen. Pizza och bio blir det! Jag tror vi ska kolla på någon film som heter Bourne Legacy, och det är typ fyran! Jag har inte ens sett dom andra delarna, grejen var ju som så att jag försökte kolla på ettan igår, men den var ju riktigt långtråkig! Så vi får se om jag somnar på bion eller inte.. Men nu ska jag ta och sluta skriva meningslösa saker! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback