19 April 2012, kl.17:10

Stop sending me mixed signals or I'll stop accepting them.

men tjena dålig kvalité

Bytte ut min header bara för att jag älskar denna bilden på mig och min bästiiiiis (woho)! Och mina ögon ser stencoola ut, seriöst vem vill inte ha blodtörstiga ögon?! TELL ME?! Iallafall, var med N igår, första gången på jättelänge. Vi hängde hos J först och lyssnade när de spelade in en låt sen stack vi ner till marknaden. Den höll på och stänga faktiskt men N hann köpa en tröja, sedan gittade vi till Burger Inn och käkade. Vi beställde först två små pommes men sen var vi fortfarande sugna så jag beställde en mellan.

Sedan så åkte vi hem med bussen och var hos mig. N fixade mina ögonbryn, ÄNTLIGEN! Dom började se ut som en skog.. No kidding alltså! Aja, vi hann ha en liten photoshoot också, sedan stack hon till M vid halv 11 och då blev jag en softpotatis. Puss.

Kommentarer

sjukt snygg!!

2012-05-10 - 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback