24 December 2011, kl.11:10

There is enough light in my heart.


Musiken dunkar i hela huset och mor står där ner och lagar mat, det hör jag även om jag inte har gått ner. Hoppas alla läsare och alla familjer har det bra där ute! Jag vaknade faktiskt och kollade på mobilen lite snabbt, hade verkligen 5-6 sms som det stod "God-Jul" på. Det är inte precis vinter väder men det stormar inte och det är jag glad över. Jag hade verkligen ingen julkänsla enda tills det blev midnatt och alla började skriva "God Jul" på fb. Dock är inte mitt hus pyntat alls, men jaja, that's how my family roll.

Och alla mina fina läsare, ge mig en väldigt go julklapp genom att följa mig på bloglovin' HÄR.

Kommentarer

God jul Vivi!! :D

2011-12-25 - 01:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback