31 December 2011, kl.12:37

Soligt på decembers sista dag.


Om ungefär tolv timmar är det nyår. Förstår inte varför alla skriver "Gott Nytt År" på facebook nu? Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, det är ju inte förrän kvällen, skulle hellre vart hemma och firat nyår med pojken.. Men så blir det tydligen inte. Hade planer att åka hem, men så blir det inte heller. Vädret är verkligen jätte vackert, det är klarblå himmel och solen lyser upp hela rummet.

Men nog snackat om vädret, för det är sååå inte nyårs väder. Har mina läsare kommit på era nyårslöften? Om ni ens vill ha några.. Jag ska passa på att skriva mina efter inlägget, för nyårslöften är något jag vill börja med. Det är sista dagen på december, jag hoppas verkligen att 2012 blir bra, jag hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback