29 December 2011, kl.05:22

Känslor mitt i natten.

kärlek mitt i natten

Jaha, då ligger jag vaken i ensamheten. Skulle lägga mig samtidigt som A egentligen, men det enda jag gjorde var att ligga och stirra på min stora Eminem grej. Så det är såhär att jag ska avslöja en liten go hemlighet till er. För er som inte känner mig irl vet nog inte vem denna personen är. Men jag har kommit på att jag gillar någon just nu. Det förvånar mina vänner egentligen eftersom jag inte gillat någon på 5 månader snart nu. Men om jag ska vara ärlig så har jag det ganska lätt för mig att "gilla" killar. Men jag vet inte varför det har tagit en sådan lång tid den här gången. Så gissa vad jag önskar mig på nyår?

- Ett enda samtal från den här killen när klockan slår 12 på natten. Och i det samtalet så ska han säga de 3 magiska orden... "I have food." - Haha skämt dock. Men ni förstår vilka tre ord jag menar, eller?

Men detta är ju bara en önskning. Och han läser inte min blogg, så det förblir en önskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback