25 December 2011, kl.01:39

Jag försöker intala mig själv att det går att släppa taget, om man vill.


Då var julen över. Imorgon kommer mina kusiner hit, längtar verkligen till att se W som är min kusins barn, han är verkligen världens sötaste! Har lovat en vän att jag ska ta kort på han imorgon och sedan ska jag ta en sväng till broder också. Värst va allt krockar på samma dag.. Och jag var så himla omogen den här kvällen, satt och slösade min tid på att diskutera om iphones, eller argumentera? Orkar verkligen inte vara den kaxiga längre, oh wait, 2 late! Jaja, det fick mig på bra humör utav att snacka med en tjej som ska börja i samma natur-klass som jag, det vill säga om jag kommer in då. Ha en go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback