23 December 2011, kl.11:12

Christmas holidays.

bilder från weheartit, collage av mig.

Känner att mor min är på hugget idag eftersom hon precis åkte och skulle "julhandla" sade hon. Vi brukar inte fira jul, men pappas vänner som inte bor här i Falkenberg brukar komma och hälsa på. Julen börjar dock bli lite speciell iår eftersom jag aldrig brukar få så många julklappar, men det är väl bara som jag själv anser att det är. Sade till mor att hon skulle köpa "julskinka" inte för att jag gillar det så värst mycket, men när vi ända ska "låtsas" fira jul, så får vi ju göra det lite ordentligt, eller vad säger ni? Alla andra år har vi bara sett julen som en vanlig dag på året. Dock har vi redan givit alla våra presenter till våra nära och kära, så det är kanske det som vi inte har gemensamt med alla som firar "jul." Så alla ni som firar jul, GodJul!

Kommentarer

Nice :D Photoshop pro ? ^^

2011-12-23 - 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback